.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر نامزدي هاشمي كذب محض است

به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان، روزنامه [ ا...] اخيرا با اختصاص تمام صفحه اول خود به يك مطلب رپرتاژگونه، بحث نامزدي هاشمي را فارغ از محدوديت هاي سني و سياسي و سوابق موضوع تيتر كرده بود. در واكنش به اين اقدام روزنامه جمهوري اسلامي نوشت: در پي خبري مبني بر آمادگي آيت الله هاشمي رفسنجاني براي ورود به رقابت هاي رياست جمهوري دوره يازدهم در بعضي روزنامه ها، منابع نزديك به ايشان گفتند اين خبر كذب محض است.
جمهوري اسلامي افزود: همين منابع مي گويند آيت الله هاشمي رفسنجاني هيچ برنامه اي براي ورود يا دخالت در انتخابات رياست جمهوري آينده ندارد.
اخيرا عباس عبدي از عناصر تندرو حزب مشاركت در مصاحبه اي اعلام كرده بود: آقاي هاشمي ظرفيت هاي فراواني داشته و دارد، هر چند در گذشته، نصايح خيرخواهان خود را نشنيد و از اين ظرفيت ها در جاي ديگر و بصورت نادرستي استفاده كرد. داشتن ظرفيت يك چيز است و استفاده درست و كارآمد از آن چيز ديگري است. حضور در انتخابات مجلس ششم و رياست جمهوري سال 84 از جمله موارد استفاده نادرست از ظرفيت ها است ظرفيت اصلي و واقعي آقاي هاشمي در پاليتي است و نه در جامعه، و ايشان در صورت آگاهي به اين ظرفيت در موقع مناسب مي تواند به عنوان يك كاتاليزور ميان جامعه و پاليتي وارد عمل شود و آنها را به يكديگر وصل كند. هرگونه كوششي براي ايفاي نقشي بيش از اين موجب اختلال در اصل اين ظرفيت هم خواهد شد. مثلا اگر بكوشند كه به عنوان سخنگو و يا نماينده جامعه وارد ميدان يا تعامل با قدرت شوند شاهد همان وضعي خواهيم بود كه در انتخابات مجلس ششم و 84 و 88 بوديم.
وي افزوده بود رفتار ايشان در سه سال اخير، هر ناظر بي طرف بيروني را اميدوار مي كند كه آقاي هاشمي برخلاف سال هاي 76 تا 88، به جايگاه واقعي و ظرفيت خود آشنايي لازم را پيدا كرده است. البته ايشان هم مثل سايرين از وجود برخي افراد يا دوستاني كه در واقع رفتار دشمنانه دارند در امان نيستند و بايد مراقب بود كه اين افراد به هر دليلي جامعه و خودشان را نسبت به ظرفيت ايشان دچار توهم نكنند. كساني هستند كه در كنار گود نشسته اند تا شرايطي پيش آيد كه به واسطه آقاي هاشمي وارد ميدان شوند و از اين طريق براي خود جايي باز كنند. به نظرم دوره اين كار گذشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : نامزدي , هاشمي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.